سلام ، به وبسایت شرکت گل پخش خوش آمدید.

پیشینه تاریخی ساخت اسپری

پیشینه تاریخی ساخت اسپری

هنر رنگ آمیزی اسپری دیگر فقط مخصوص خیابان ها نیست ، بلکه از زمانی که برای اولین بار در مکزیکوسیتی در دهه 1980 میالدی شکل گرفت به یک شکل قابل احترام تبدیل شده است.

حتی پیش از این ، رنگ اسپری خود از Sycamore ،IL در سال 1949 نشات گرفته بود. اد سیمور در جستجوی راهی رای نشان دادن پوشش آلومینیومی برای رنگ آمیزی رادیاتورها و رنگ مخلوط و آئروسل در یک قوطی با سر اسپری بود.
رنگ فشرده با موفقیت همراه بود و فروشنده رنگ به یک تجارت جدید گسترش یافت.

اکنون بیشتر شهرهای بزرگ آمریکای شمالی و جنوبی از هنرمندان رنگ آمیزی استفاده می کنند. اسپری رنگ هنری شامل استفاده از رنگ اسپری بر روی ماده ای غیر مرتبط مانند چوب ، فلز ، شیشه یا پالستیک است.
هنرمندان رنگ Spay نقاشی دیواری ، پرتره و کارهای گالری ایجاد می کنند.
وسایل و تجهیزات هنری برای رنگ آمیزی اسپری می تواند گران باشد ، اما اغلب اوقات می توان وسایل را از اطراف خانه برای تأثیرات و تکنیک های اضافی جمع کرد.
بنابراین برای شروع به چه کاری نیاز دارید؟
قوطی ها ، کاله ها ، پوسترها ، وسایل و لباس های محافظ ، و همچنین ورق های روزنامه یا مجله و سایر وسایل خانه را برای ساخت قالب اسپری کنید. تمیز کردن مایعات برای تمیز کردن ابزارها و از بین بردن رنگ پوست نیز الزم است.
این لوازم هنری با رنگ اسپری ، که در فروشگاه های عرضه مانند and Imaging Reprographics Supply در Lake Crystal به فروش می رسند ، می توانند شما را در خلق شاهکارهای رنگ اسپری خود قرار دهند.
به گفته دیان هنکلر ، یک وبالگ نویس خالق DIY ، دو نکته مهم در مورد رنگ آمیزی با اسپری وجود دارد: یک قوطی را برای یک دقیقه تکان دهید ، سپس برای یک دقیقه دیگر و همچنین هنگام سمپاشی آن را دوباره تکان دهید. برای چسبندگی و خشک شدن مطلوب رنگ ، سعی کنید وقتی دما بین 65 تا 85 درجه است ، اسپری کنید. کولر بهتر است.
مهم است که قبل از شروع کار در مورد رنگ اسپری اطالعات کسب کنید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید پروژه خود را با موفقیت به پایان برسانید.

برگرفته از اسرار هنری Paint Spray ،com.Inmyownstyle آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه بعضی چیزها ساخته می شود ، یا چه کسی اشیا خاصی را اختراع کرده است؟ اد سیمور از سیکامور ، ایلینوی ، شرکت خود را با نام “سیمور سیگار” در سال 1949 تاسیس کرد ، و همچنین “یک تفنگ اسپری جدید برای نشان دادن یک رنگ آلومینیوم” را کشف کرد که می تواند برای رنگ آمیزی در رادیاتورهای بخار استفاده شود. به طور خالصه ، او مخترع رنگ اسپری بود.
منشا رنگ اسپری با ایده سیمور ادامه یافت. “آفرینش فروتنانه” سیمور پس از اینکه مردم طرز استفاده از آن را فهمیدند ، سر به فلک کشید و او شروع به ساخت وسایل شخصی سازی بیشتر و تجارت خود کرد. هیالری گرین باوم اظهار داشت: در سال 2010″ ، تولید کنندگان رنگ اسپری ایاالت متحده 412 میلیون قوطی تولید کردند”. اکنون ، سیمور پینت رنگ اسپری ،
رنگ خودرو و رنگ های صنعتی می سازد. با هر نوع شی ای که می توانید رنگ کنید ، دسته ای از انواع مختلف رنگ برای یک شی خاص وجود دارد ، مانند وسایل نقلیه ، رنگ برای تجهیزات مزرعه ، هجده چرخ چرخ و البته آسترهای مخصوص اشیا وجود دارد) سیمور اسپری می کند رنگ ، رنگ خودرو و رنگ صنعتی). منشا رنگ های آئروسل به اوایل قرن هجدهم برمی گردد. در فرانسه ، نوشیدنی های گازدار تحت فشار معرفی شدند و در سال 1837 ، شخصی به نام پرپیگنا دریچه ای را اختراع کرد که راه آسانتری برای پر کردن فنجان شما (وید) فراهم می کند. این همان مفهوم آئروسل است. از اوایل سال 1862 ، فناوری آئروسل برای اولین بار در قوطی های فلزی گنجانیده شد ، اما اندازه آنها بسیار بزرگ و حجیم بود تا از هرگونه کاربرد عملی Weide استفاده کنند. در سال 1927 مهندسی نروژی به نام اریک روتهیم اولین قوطی و شیر آئروسل را ثبت کرد که می تواند محصوالت را در خود نگه دارد و آنها را با استفاده از پیشرانه ها Weide توزیع کند. در سال 1947 ، یک نام 27 ساله رابرت اچ. آبپالنالپ آخرین قسمت سوپاپ را که به آن چین می گویند اختراع کرد. این چین و چروک به شما امکان می دهد نازل های قوطی ها را برداشته و جایگزین کنید ، بنابراین اکنون می توانید محل سمپاشی Weide را کنترل کنید.

در حالی که رنگ آمیزی اسپری صنعتی به کمپرسورهای هوای خاصی متکی است که ذرات رنگ را به یک غبار ریز تبدیل می کند ، رنگ های اسپری تجاری قوطی های آئروسل هستند که از گازهای مایع برای اتمی کردن رنگ استفاده می کنند (نحوه تولید محصوالت). شرکت Krylon در حال تالش برای بازاریابی در آینده در … مناطق جدید است. یک خط تولید به منظور استفاده در زنان و کودکان با رنگهایی ارائه می شود که دارای رنگهای جدید روشن ، قابلیت شستشوی پیشرفته و عطر و بوی تازه (نحوه تولید محصوالت) هستند.
اکثر افرادی که از هنر اطالع ندارند ، تصور می کنند که هنر نقاشی دیواری و اسپری رنگ یکسان است ، اما اینگونه نیست.
کلی برایانت می نویسد ، “گرافیتی و خیابان هنر یک چیز نیستند. در حالی که هنرمندان نقاشی دیواری فقط با اسپری رنگ کار می کنند و افتخار می کنند که راه خود را در مورد یک قوطی می دانند ، هنرمندان خیابانی از رسانه های دیگر برای ایجاد قطعات خود استفاده می کنند. “هنرمندان گرافیتی هدفشان این است که دیگران در جامعه خود را تحت تأثیر قرار دهند نه برای افرادی مانند شما. در حالی که هنرمندان نقاشی دیواری آثار خود را در معرض عمومی قرار می دهند ، به طور کلی آنها عالقه ای به درک مردم از کار آنها ندارند. آنها می خواهند با دیگر هنرمندان گرافیتی صحبت کنند. هنرمندان خیابانی می خواهند همه افراد کارهایشان را ببینند و مشغول آن باشند. آنها سعی می کنند بیانیه دهند ، “جیل سی وایزبرگ می گوید.

قبل از شروع شاهکار خود ، باید چند قانون اساسی وجود داشته باشد. به چه موادی نیاز دارید؟ از کدام مارک اسپری رنگ استفاده کنم؟ آیا می توانم روی هر سطحی نقاشی کنم؟ چگونه قوطی را به درستی نگه دارم؟ به راحتی ، این موارد به کار شما می آیند و شما همه چیز را در مورد این هنر می دانید و خود می توانید به دیگران آموزش دهید.
ایده پردازی! از خود بپرسید ، “چه چیزی باید نقاشی کنم؟” داشتن یک عکس در ذهن بسیار سودمند است ، زیرا شما می دانید چه کاری می خواهید انجام دهید. مطمئن شوید که این مواد را به همراه دارید یا می توانید آنها را به راحتی از فروشگاه سخت افزار محلی خود تهیه کنید. واضح است که اسپری رنگ ضروری است. برخی از این مواد مانند کاله مو یا پیش بند
اختیاری هستند ، اما بسیاری از مردم از پوستر ، چاقو یا سوهان ، روزنامه یا مجله ، درب یا کاسه و دستکش الستیکی استفاده می کنند. اگر اسپری استفاده می کنید از چه نوع مارکی استفاده کنید ، در اینجا لیستی از پانزده مارک برتر رنگ اسپری آورده شده است. این با مونتانا شروع می شود ، سپس MTN در مرحله دوم ، Molotow / Belton Class / Beat ،Sabotaz ،Kilz ،Fresh Paint ،Rustoleum ،Ironlak دنبال را مجتمع Krylon ، آخر در و Plutonium ، Kobra ،All City ،Evolve ،Flame می کند.
هنگامی که آماده نقاشی هستید ، ابتدا باید بدانید که در واقع می توانید روی چه سطوحی رنگ آمیزی کنید. بیشتر مردم روی کاغذ یا تابلو پوستر نقاشی می کشند ، اما شما می توانید روی مبلمان چوبی ، روفرشی ، سرامیک ، پارچه مانند پرده و فلز Burger نقاشی کنید.
تکنیک ها مهم هستند. بهترین راه برای شروع گرم کردن رنگ است. همچنین اگر در تابلوی پوستر نقاشی می کنید مطمئن شوید که از پرایمر استفاده نمی کنید. نوک شیر خود را پاک کنید و رنگهای خود را با هم مخلوط نکنید. همیشه کار خود را با رنگ سفید شروع کنید و مسیر سمپاشی را تغییر ندهید. از ترفندهای استنسیل استفاده کنید ، از آستر تختخواب کامیون استفاده کنید. روی رنگ خشک از کت شفاف استفاده نکنید. در آخر ، اسپری رنگ قابل اشتعال است و می تواند خطرناک باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که آن را از شعله یا فشار زیاد دور نگه دارید. تحریک چشم و همچنین بینی ، گلو و دستگاه تنفسی ممکن است رخ دهد. همچنین ممکن است دچار برخی اختالالت بینایی ، سردرد ، حالت تهوع ، سبکی سر، سرگیجه ، خستگی ، از دست دادن هماهنگی و اختالل حافظه شوید .
اکنون ، لحظه ای که همه منتظر آن بوده اید: چگونه یک صحنه فضایی شگفت انگیز را ترسیم کنیم. شئ را که می خواهید روی آن نقاشی کنید خارج کنید. برای این مثال ، من از تابلوی پوستر معمولی استفاده می کنم. رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید ، سپس آنها را روی پوستر اسپری کنید. ساخت الگو ضروری است و می تواند محصول نهایی شما را تعیین کند.

آسمان را بسازید ، معموالً از رنگ های تیره مانند سیاه یا آبی استفاده می کنید. با پاشیدن رنگ سفید بر روی انگشت اشاره گر ، ستاره ها را با انگشتان خود بسازید ، سپس رنگ را بر روی نقاشی بکشاز ابتدا تا انتها ، هنرمند بودن به کار و مهارت زیادی احتیاج ندارد. وقتی آماده باشید ، مطمئناً می توانید به راحتی به یک فرد تبدیل شوید ، و به طور کارآمد، فقط باید بدانید که چگونه درست هدایت شوید و از مهارت خود در نهایت توانایی که می توانید استفاده کنید. مهارت های خود را به رخ بکشید ، بنابراین ممکن است روزی به شما استثنایی دستمزد دریافت کنید و از استعداد بیش از آنچه فکر می کردید ، باشید.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.