سلام ، به وبسایت شرکت گل پخش خوش آمدید.

مزایای رنگ کردن با اسپری

مزایای رنگ کردن با اسپری

استفاده از رنگ ، بخش مهم و پایانی هر کاری است. تقریباً در هر پروژه ای این مرحله باید با دقت زیادی انجام شود. بسیاری از مردم ساعت ها یا حتی روزها را صرف استفاده از رنگ به صورت دستی یا با استفاده از برس می کنند تا در نهایت به محصولی برسند که در بهترین حالت ظاهری قرار داشته باشد. استفاده از اسپری رنگ نه تنها باعث صرقه جویی در زمان شما می شود بلکه کیفیت محصول نهایی بهتر از کیفیتی است  که از برس های رنگ بدست می آورید.

فواید استفاده از اسپری رنگ

 

۱. باعث صرفه جویی در وقت می شود.

استفاده از قلم مو برای رنگ آمیزی در مقایسه با اسپری رنگ زمان زیادی می برد. هنگام استفاده از وسایل، باید هر بخش را به صورت جداگانه پاک کنید.

اما با استفاده از رنگ آمیزی های اسپری، می توانید چند حرکت روی سطح مورد نظر انجام دهید و کار شما تمام شده و سریعتر خشک می شود.

۲. زحمت کمتری دارد.

رنگ کردن با این اسپری راحتتر است زیرا لازم نیست برس خود را دائماً با رنگ مایع پر کنید.

۳. ضایعات رنگ را کاهش می دهد.

مقدار زیادی رنگ صرفه جویی می کنید. هنگام نقاشی با قلم مو، بسیاری از مواد را به دلیل ریختن، چکه شدن یا حتی خشک شدن رنگ هدر می دهیم با این تفاوت که  با رنگ آمیزی اسپری، هیچ اتلاف غیر ضروری وجود ندارد زیرا رنگ شما در داخل قوطی باقی می ماند.

۴. توزیع یکنواخت رنگ .

نقاشی با اسپری، منجر به توزیع یکنواخت رنگ در سطح کار می شود. چه در حال رنگ آمیزی دیوار باشید و چه مبلمان تفاوتی ایجاد نمی کند .استفاده از اسپری رنگ باعث می شود که رنگ مورد استفاده شما در یک مکان جمع نشود. در عوض، به ناحیه مورد استفاده شما می چسبد و سریع خشک می شود.

به طور معمول رنگ آمیزی با قلم مو، باعث می شود مقداری رنگ به سمت پایین بریزد و در انتهای پایینی سطح جمع شود. بنابراین، شما همیشه باید از این موضوع آگاه باشید و در صورت تجمع بیش از حد آن را سمباده بزنید. با این حال با اسپری، نیازی نیست نگران هیچ گونه ضربه ای روی سطح باشید زیرا رنگ به طور مساوی اعمال می شود.

۵. پایان کار زیبا تر است.

محصول نهایی به لطف رنگ آمیزی با اسپری دیدنی به نظر می رسد زیرا هیچ لکه یا برجستگی روی سطح آن وجود ندارد. اما در رابطه با روش سنتی نمی توانید امیدوار باشید که هنگام استفاده از برس یا غلتک رنگ، دقت اسپری را برآورده کند.

 

نتیجه گیری کلی

  • اسپری رنگ از لحاظ مالی قیمت پایین تری دارد .
  • باعث سرعت عمل بیشتری در کارمان می شود .
  • استفاده آن آسان تر از رنگ های سنتی است.
  • معمولا پایان کار نتیجه بهتری دارد .
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.