سلام ، به وبسایت شرکت گل پخش خوش آمدید.

چطور نماینده گل پخش بشوم

چطور نماینده گل پخش بشوم

چطور می توانم نماینده گل پخش بشوم ؟

امروزه با پیشرفت چشم گیر صنعت رنگ و اسپری ، افزایش شایانی در تولید و فروش این محصولات بوجود آمده است. از جمله مزایای فروش محصولات اسپری شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف، کیفیت بالا و قیمت قابل رقابت می باشند. همچنین ویژگی های عمومی محصول نیز نکات برجسته ای را برای تبدیل بازار اسپری به یک بازار مناسب سرمایه گذاری در بر دارند، از جمله اینکه با توجه به تنوع محصولات شرکت گل پخش دامنه مصرف این محصولات بسیار گسترده بوده و تنها محدود به قفسه ابزار فروشی ها نمی گردد. از دیگر موارد اثر گذار می توان به تاریخ انقضای محصولات اشاره کرد که با توجه به دوام بسیار زیاد آن ها، خریداران محترم دغدغه ای در این زمینه نداشته و می توانند با توجه به شرایط بازار و اقتصاد جامعه عرضه محصولاتی که خریداری کرده اند را تنظیم نمایند.

فرصت استثنائی

شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف با سابقه قریب به ۵۰ سال قدیمی ترین و یکی از معتبر ترین برند های ایران است و شما می توانید این فرصت را داشته باشید تا نماینده قانونی این شرکت در استان خود باشید.

 مسیر اعتماد

لیکن همانند همه شرکت های بزرگ و قانونمند فعال در زمینه های مختلف تولید، شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف نیز مقرراتی را برای اعطای نمایندگی به مشتریان محترم در نظر گرفته است. بدیهی است که از ابتدایی ترین این شروط اثبات حسن نیت خود به عنوان مشتری و شناخت شما در یک فرآیند تعاملی دو طرفه است. لذا می توان گفت که چند فقره خرید بالای ۱۰۰ کارتن به صورت نقدی عاملی بسیار مهم برای ایجاد شناخت متقابل و شروع به همکاری گسترده تر تحت عنوان نماینده قانونی شرکت گل پخش می باشد .

شرایط عمومی

اگر تمایل به همکاری با صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف را دارید، به منظور کسب مجوز، علاوه بر شروط ذکر شده فوق، موارد زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

در ابتدا لازم هست تا استعلام نماینده های داخل استان شما گرفته شود، سپس از شما موارد زیر درخواست می شود؛

1- میزان خرید مورد نیاز

2- نحوه ی خرید

3- زمان حدودی درخواست همکاری شما

5- معرف های شما و میزان شناخته بودن

۵- لیست برند هایی که شما با آن ها همکاری داشته اید

6- متراژ انبار

7- اعلام استیجاری بودن یا مالکیت انبار

8- استعلام چک ها

9- گذاشتن سند در رهن شرکت

10- شرح کامل سابقه کاری خود

البته همانگونه که شعار همیشگی شرکت ما احترام به حقوق مشتریان محترم می باشد ، در طول سپری کردن این مسیر، قطعا شما نیز به شناخت لازم و میزان بسیار بالای این شرکت در عمل به تعهدات خود، خواهید رسید .

برای شروع همکاری و متعاقبا کسب نمایندگی قانونی این شرکت لطفا از طریق شماره تماس های ذکر شده ، با واحد فروش شرکت، در تماس باشید .

8 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.